Voordat we van start gaan is het altijd prettig om eerst een persoonlijk gesprek te hebben. Wat zijn jouw ideeën, welke doelen willen je behalen en zijn er nog toekomst plannen waar we rekening mee moeten houden. Maar ook, wat maakt je product of dienst uitzonderlijk en hoe willen we dit op de markt zetten? We willen eigenlijk weten wat je drive of verhaal is en deze om zetten naar een creatief design.
Na alle belangrijke punten te hebben besproken gaan we op onderzoek uit en zo bepalen we samen de juiste strategie. Tijdens onze brainstormsessies, zoektochten, schetsen en sparren gaan alle remmen los. Zo worden alle communicatiemiddelen naast elkaar gehouden en gekeken waar we de focus op kunnen richten. Deze ideeën vertalen we dan in een eerste concept ontwerp om een zo een goed mogelijk beeld te geven hoe de nieuwe huisstijl of logo eruit kan komen zien.
Is het concept ontwerp goedgekeurd, zijn alle kleuren vastgelegd en maten bepaald. Of zijn er nog ideeën die verder bijgeschaafd dienen te worden, we zullen alles in ieder geval in een mooi jasje gieten. Het uitgewerkte creatief design zal helemaal bij jou passen! Is het voor online gebruik of willen je het liefst printmedia, niks is ons te gek. Samen met jou stemmen we af wat het gaat worden.